МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ

 


                                                                                  Затверджено на засіданні

                                                                                          методичної ради КЗ «Гуляйпі-

                                                                            льська спеціалізована

                                                                             загальноосвітня школа

                                                              І-ІІІ ступенів»

                                                                                        протокол №1 від 27.08.2021р.


ПОЛОЖЕННЯ ПРО МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ

КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ.

Методичне об’єднання класних керівників – це структурний підрозділ внутрішкільної системи управління виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників.

1.Основні завдання методичного об’єднання класних керівників.

1.Підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників з питань психології та педагогіки.

2.Забезпечення реалізації єдиних принципових підходів до виховання і соціалізації учнів.

3.Озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знаннями щодо форм і методів роботи.

4.Координація планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних керівників.

5.Вивчення, узагальнення та використання прогресивного педагогічного досвіду роботи класних керівників.

6.Сприяння створенню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.


2. Функції методичного обєднання класних керівників.

Методичне об’єднання класних керівників:

1.Організовує колективне планування й колективний аналіз діяльності класних колективів.

2.Координує виховну діяльність класних колективів та організовує їхню взаємодію в педагогічному процесі.

3.Визначає та узгоджує принципи виховання та соціалізації учнів.

4.Організовує вивчення та застосування класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи.

5.Здійснює обговорення соціально-педагогічних програм класних керівників і творчих груп педагогів, матеріалів узагальнення передового педагогічного досвіду роботи класного керівника.

6.Оцінює роботу членів об’єднання, подає адміністрації школи пропозиції щодо заохочення найкращих класних керівників.


3.Документація методичного об’єднання класних керівників.

1. Звіт про виконану роботу за минулий навчальний рік.

2.Список членів методичного об’єднання класних керівників.

3.Річний план роботи методичного об’єднання.

4.Протоколи засідання методичного об’єднання класних керівників.

5.Аналітичні матеріали за підсумками проведених заходів, тематичного адміністративного контролю (копії довідок, наказів)

6. План роботи творчих груп.

7.Теоретичні та практичні розробки з проблемних тем творчих груп.

8.Інструктивно-методичні документи щодо виховної діяльності в класних колективах і діяльності класних керівників.

9. Матеріали «методичної скарбнички класного керівника»


ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ КЕРІВНИКА МЕТОДИЧНОГО

ОБ’ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ.

Керівник методичного об’єднання класних керівників

1.Відповідає за:

- планування, підготовку, здійснення та аналізу діяльності методичного об’єднання;

- поповнення «методичної скарбнички класного керівника»;

- своєчасне впорядкування документації щодо роботи об’єднання та проведених заходів.

2.Разом із адміністрацією школи стежить за:

- дотриманням принципів організації виховного процесу;

- виконанням класними керівниками їхніх функціональних обов’язків;

-підвищенням науково-методичного рівня виховної роботи;

- вдосконаленням психолого-педагогічної підготовки класних керівників.

3. Організовує:

- взаємодію класних керівників – членів м/о між собою та з іншими структурними підрозділами школи;

- відкриті заходи, семінари, конференції тощо;

- вивчення, узагальнення та використання в практиці прогресивного педагогічного досвіду роботи класних керівників;

консультації з питань виховної роботи.

4.Координує планування, організацію та педагогічний аналіз виховних заходів класних керівників.

5.Сприяє створенню та розвитку системи виховної роботи класних колективів.

6.Керує діяльністю творчих груп класних керівників.


Засідання м/о класних керівників 4-5 разів на рік: перше (організаційне) – у вересні- серпні, інші – 2 рази на семестр. План роботи м/о затверджується на першому засіданні. Управління плануванням та організацією діяльності м/о здійснює заступник директора школи з виховної роботи.


СТРУКТУРА ПЛАНУ РОБОТИ М/О

КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ.

1.Аналіз соціально-педагогічної ситуації розвитку учнів та роботи м/о класних керівників в попередньому навчальному році.

2.Педагогічні завдання об’єднання.

3.Календарний план роботи м/о, який включає:

- план засідань м/о;

- графік відкритих заходів у класах;

4.Підвищення рівня фахової майстерності класних керівників:

- самоосвіта класних керівників;

- підготовка класними керівниками творчих робіт, виступів, доповідей;

5.Вивчення та узагальнення педагогічного досвіду роботи класних керівників.



* План роботи школи психологічних знань з класними керівниками

*Відепрезентація "Методична робота із класними керівниками"

* Методичне об'єднання класних керівників за 2021/2022 навчальний рік

* Методичне об'єднання класних керівників за 2022/2023 навчальний рік

* Методичне об'єднання класних керівників за 2023/2024 навчальний рік

* Методичне об'єднання класних керівників за 2024/2025 навчальний рік



Вивчення досвіду роботи класних керівників



    Виховна робота — це той аспект формування учнівської особистості, який не можна відкласти на потім. Навіть дистанційне навчання не може стати перепоною для формування основних цінностей та всебічного розвитку здобувачів освіти. Дистанційне навчання в школах України стало справжнім викликом для кожного освітянина, а особливо для класного керівника. Класний керівник щодня виконує організаторську, аналітичну, комунікативну та соціальну функції. В умовах дистанційного навчання за класним керівником ці функції зберігаються. Тому, використовуючи цифрові технології при організації виховної роботи, класні керівники залучають здобувачів освіти до активної участі, до співпраці та формують ціннісні орієнтири наскрізного виховання.

    Класні керівники та вчителі початкових класів КЗ “Гуляйпільська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів” ГМР активно та творчо працювали в 2022/2023 навчальному році. Кожен педагог володіє особливостями виховної роботи: організація роботи активу класу дистанційно, використання соцмереж у виховній роботі, проведення заходів в онлайн-режимі, і, звичайно, налагодження контакту “вчитель-учень-батьки”.

    Під час організації, плануванні та реалізації змісту поставлених завдань класні керівники, вчителі початкових класів в умовах дистанційного навчання виступали:

- як фасилітатор, який забезпечує успішну групову комунікацію в умовах дистанціювання;

- як тьютор, який знає та вивчає проблеми кожного здобувача освіти;

- як партнер, який ініціює та підтримує позитивну взаємодію на основі спільно вироблених правил співпраці, відповідну змісту діяльності кожного, захищає права дитини, мотивує самоосвіту батьків;

- як коуч, який визначає, аналізує потенціал особистості кожного та супроводжує її розвиток, стає тренером у формуванні позитивних рис характеру, досвіду, цінностей.

    Отже, наші педагоги створили всі умови для спілкування дітей, щоб вони могли проявити свої здібності у позакласній діяльності.













 Презентація «Інноваційні підходи до виховної роботи: нові ідеї, технології та інструменти для сучасного класного керівника»














































Комментариев нет:

Отправить комментарий